tag:blogger.com,1999:blog-2745862616867651729.post6061750169637261134..comments2022-03-31T15:22:03.466+02:00Comments on SmartKleuter: VoorbeeldkaartenAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/17278587345021401580noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2745862616867651729.post-86699752532142210702014-04-30T21:48:29.284+02:002014-04-30T21:48:29.284+02:00Ik denk dat het 'en' 'en' is. Het ...Ik denk dat het 'en' 'en' is. Het namaken van een voorbeeld vraagt heel andere vaardigheden, en soms moet je je inderdaad afvragen welke vaardigheden je wilt oefenen. Voor visuele discriminatie en tellen is het na leggen van een kralenplank voorbeeld heel goed. Voor creativiteit is het dodelijk ;) Hetzelfde geldt wat mij betreft voor de werkbladen: http://www.lespakket.net/blog/2013/08/19/wat-kun-je-met-werkbladen/Unknownhttps://www.blogger.com/profile/00728634858817330469noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2745862616867651729.post-14222709896361567282014-04-30T17:02:59.845+02:002014-04-30T17:02:59.845+02:00Mooi om te zien hoe je nadenkt over het waartoe va...Mooi om te zien hoe je nadenkt over het waartoe van een wijdverbreide praktijk. Iets wordt vaak gedaan - bijvoorbeeld voorbeeldkaarten inzetten - maar moet het ook zo? Het wringt, je staat erbij stil en vraagt je af, wat zint me hier niet in? Het is heel belangrijk dat leraren zich geregeld dit soort vragen stellen en luisteren naar wat er in hun achterhoofd knaagt. Wat knaagt er? Je geeft een goed voorbeeld dat navolging verdient!Hester IJsselinghttps://www.blogger.com/profile/17310673251982723989noreply@blogger.com